2009 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

I will be.

Labas vakaras,
Praėjo Kalėdos, greiatai Nauji metai. Laikas bėga ir niekas jo negali sustabdyti, bet man negaila jo. Man gaila, kad jis pradeda bėgti greičiau per nuostabias akimirkas, jos tampa tokios trumpos. 
Vakar draugas manęs "kaip šventės?" Aš atsakiau "kokios?", taip, aš jų nepajaučiau, jei ne dovanos, kurios man prieš akis, būtų praėję be pėdsakų. Tikiuos bent jau Nauji bus įsimintini. Gerai būtų. Tik dar nežianu ką veiksiu, su kuo ir kur būsiu. 
Dabar galvoju ką dar gero ar prasmingo parašyt, nemoku. Tiek to, kai baigsiu keliausiu žiūrėt dar 90210, kaip man patiko jis, nuo dviejų serijų XD Toks įdomus :) 
Tiesa, atostogos, bet aš nieko doro neveikiu, jau trečia, man atrodo, diena, kai niekur neinu ;/ O taip norėčiau, bet oras tragiškas. Nebent su pačiūžom.. Tiek to, kada nors atsigriebsiu XD o dabar galiu būt šiltuose namuose, prie kompiuteriuko, pažaist alias, paskaityt ir viskas ok. tikiuos :D

♥now I live through you and you through me.

♫Leona Lewis - I see you.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Kalėdų stebuklas :)

Sekėjai