2009 m. gruodžio 22 d., antradienis

December 22th.

Labukas, pagaliau, po kelių, na gerai, pusantros dienos be kompiuterio, aš grįžau :D Ne, man niekas nebuvo uždraudęs, ar panašiai, tiesiog, neturėjau laiko :) Ir šiandien, atrodo paskutinė diena mokykloje, jau daugeliui prasidėjo atostogos, bet man dar nevisai, nebesimokysiu šiemet, bet rytoj keliauju į mokyklą, bus talentų šou, mes šoksim :) PALINKĖKITE man nesusimauti ir mums sėkmės (: Labai laukiu, bet kartu ir jaudinuos, bijau :D Bus kaip bus :) Tai va, nesikeitėm dovanėlėm šiemet, šiandien nieko Kalėdiško nebuvo, na nebent namie, supakavau visas dovanas, visoms giminėms, kadangi niekas daugiau nesiteikė to daryti. Dabar aš ramia širdimi laukiu laukiu laukiu Kalėdų :) Atvirai sakau, man kažkas netaip, nesveika nuotaika, šneku ir juokinu visus aplinkui. Vakar po "Žalios girios" reklamos mamos paprašiau kad padėtų iš šulinio pasemti vandens, aš jį pardavinėčiau kaip "Mėlyną bangą" XD dar, nuo šiandien kolekcionuoju Kalėdų senius, turiu 6, o koks laimingas skaičius?? SIAPTYYNI! Kadangi mama, tokį mano posakį ignoravo, garsiai pasakiau :"Einu, pasakysiu sesei!". Ji nusijuokė, bet jaučiu mano kolekcijos nepildys :(  
Šiaip ar taip, nuotaika belenkokia, kad tik tokia ir rytoj šokant būtų! Visiems pradėjusiems atostogas, gerų, linksmų ir šiltų švenčiu, ilgų ir gerų atostogų. 

♥rocking around the Christmas tree

♫Rihanna - -Russian Roulette.mp3


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Kalėdų stebuklas :)

Sekėjai